Mina enda vänner är ett par kloakråttor

Dagen började bra (inte) med att jag, oskar och timon var påväg till jobbbet. Krockar med en bil som tvärstannar framför oss (det var ungefär så det gick till) Kommer försent till jobbet och när man kommer in är Ugnen avstängd. Vi blev raslösa, gick ner och börja städa sen städade vi i stort sett hela dagen. Förutom när vi åt. Kom hem och var helt slut och hade ont i ryggen.

Cyklade ner till garaget och var grinig på pappa och hans vänner.. Inte meningen men med den huvudvärken jag hade var det inte så konstigt?
Fick cykla till apoteket, köpa Ipren, sen blev det en sväng till gillbergs för en aftonbladet och en fanta.
Och nu ligger jag här i soffan och tänker inte röra på mig det minsta! Inte ens om det plingar på dörren.

Jag vill boka biljetter till Frölunda - Färjestad på tisdag men Erik svarar inte på mitt sms då får vänta lite till med det.

Puss


Kommentarer
Postat av: Marre

Okej, vad bra gumman! Vad händer i helgen? :) Pusss

2008-10-14 @ 18:25:03
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0