Hockey hockey hockey

Då var dessa två underbara dagar fyllda med hockey slut.. Och imorgon börjar allvaret igen den minut jag går till bemaningen.
Igår (tisdag) var det hockey i Göteborg blev 2-2 Frölunda Färjestad. Bra match.

Idag har jag hunnit vara på arbetsförmedlingen och alloys och vart och handlat. Sen gick det nog en propp hemma hos mig till köket när jag stog och lagade mat!? Blev rädd.
Sen var det dags för hockey, fick med mig jens (gammal arbetskompis från blandningen) där förlorade vi ganska stort (3-6) men var en rolig match det med. Skaffade mig ett nytt nummer också till en jättesöt kille som också jobbat på alloys. Hoppas verkligen det gick bra att jag tog det från eniro men det verkade som det från hans sida.
Ibland känns det bara så skönt att göra något snabbt och utan att tänka för mycket.

Gick hem till Oskar sen där även magnus, carro, timon och göthe hängde resten av kvällen/natten. Sen var det dags att knalla hemåt. Farmor kommer imorgon vid 13 tiden bäst att vara vaken då:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0