hippie hippie shake

I don´t want your hand if it only wanna grab one thing....

Orkar inte deppa mer nu. Allt kommer lösa sig för eller senare och jag klarar mig. (det är väl klart jag klarar mig!!)

Så det är bara att forsätta som vanligt försöka komma iordning här hemma och sen ta dagen som den kommer. Jag mår bra annars. Känns gött att ha två killar som hittade felet på den kille som jag tänkte ge mig på. och det va inte första gången heller för vi har ju "viktor" heller... skärpning nu emelie!

Va bra duktig igår på poker:) jag vann aldrig men det gick bra... varför vet jag inte men det va ingen som hade en anning om vad jag satt på för kort. (är det inte det spelet går ut på?) haha

ne nu blir det lite uppryckning inför natten. Oskar erbjöd sig att komma och hämta mig så inte eve "behövde" haha jaja jag kunde tagit min bil igår men eve tyckte vi skulle ta en bil. Men samåkning är kanske inte så dumt om man bor med 50 m avstånd och ändå ska till exakt samma ställe;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0