blää!

Blir kanske inget mer jobb på Alloys för ett tag:( lite tråkigt. Vill komma tillbaka men det är svårt att leta tillfälliga jobb också. Har precis flyttat in i lägenheten nu med. Och söker man då ett nytt jobb och de vill ha tillbaks en på alloys så vill jag helst komma tillbaka. Men om man får komma tillbaka så vet man inte hur länge man får stanna den gången?

Jobbigt det där.. men det är pannkakor idag så man får trösta sig med det:)
Har flyttat nu lägenheten är jättefin! hade Eve, erik och oskar igår som hjälpte mig. Sen kom även pappa, rebecka  och Camilla. Sen kom min bror och störde och så va jag tvungen att bjuda han på pizza! fattiga jävel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0