Baby I´m leavin

Vart tog min vecka med låt titlar vägen?:) Det får bli nästa vecka har varit upptagen idag med. Somnade igår vid halv tre och vaknade idag av att pappa ringde flera gånger (bara för att han inte har något att göra på jobbet?) med huvudvärk efter vinet igår. Får alltid det men kan inte låta bli att dricka det.

Sen kom farmor och kollade på lägenheten, som för övrigt blev godkänd. Tog en sväng förbi vikariatsförmedlingen och sen vidare till överby där vi köpte en lampa till mig och så blev det en stor och god matbit på briggen.

Nu ska jag ner till Kvantum och hämta ut nått kul:) En jacka kanske? hihi... sen blir det hem till mamma så hon kan lägga över lite bra filmer på min dator.

Puss på dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0