Ajabaja!

Nu har jag svikit mig själv igen med bloggen! Minst ett inlägg om dagen sa jag till mig själv! men men vart väldigt mycket nu.

En rolig sak som hänt är att jag kommit in på en högskolekurs i Trollhättan:D Så det innebär att jag har sysselsättning fram till v.2 nästa år. Har börjat jobba lite inom bemaningen också var där första gången igår på ett halvår. Och var helt slut när jag kom hem. Men alla människor jag tycker om satt hemma hos Oskar och drack så jag tvingade mig dit, tänkte dricka lite vin och prata innan jag drog hem igen. Jag var hemma 3 inatt! haha som vanligt.

Oskar och Göthe var odrägliga i slutet (och förlåt killar men det var ni) hahaha det blev shell och sen hem. Stackars Timon som bor längst bort av oss han skickade ett sms med något i stilen "Tur att inte du behövde fortsätta gå med dem!" :) Sen stängde jag av mobilen då oskar ringde (förlåt igen)  :)

Idag är det fullspäckat schema igen. Håller på och tvättar för fullt nu, sen blir det till stan för att handla en almenacka som man kan sätta upp någonstans så jag inte glömmer vad som gäller för dagen, sen blir det till att handla lite mat, betala räkningar, städa är hemma (ser fördjävligt ut), sen blir det träning med Johanna på sportlife och efter det racer till ishallen där VHC möter bäcken. Kommer tyvärr missa lite av matchen men det är ju slutet som räknas.
Kanske kan spara 50 spänn också:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0