You´re it!

Hemkommen från måg. Var där med Cissi, Elias och Lucas och hälsade på. Passade på att ta en fika i cafeterian också. Johan och Markus var nog de som blev gladast av att se oss. Jurek var mer "aha, vad gör ni nuförtiden?" och då blev jag nervös så jag stammade fram att jag läste en kurs haha. Jag vet inte vad det är men man vill så gärna säga till Jurek att man faktiskt gör något, de flesta antog att eftersom vi var där hade vi inga jobb men det är inte sant.

Sen blev det en regning promenad och en fika på stålis innan vi skiljdes åt men vi bestämde träff hos Cissi på fredag, då hon bjuder på stuvade makaroner och falukorv.

Dags att plugga nu, ska bara ta mig en dusch först och laga lite kvällsmat så kan jag sätta mig i lugn och ro och gå igenom alla uppgifter. Måste hitta någon att plugga med nu såg faktiskt en ensam stackare i måndags.
Ser jag honom imorgon ska jag skaffa mig en Studiedejt med honom:)

Heippa!

(    Just det ja får inte glömma bort att ringa Erik sen heller ringde inte igår och då hade han vart på ikea. Och då har man mycket att prata om;)  )   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0