Va fan händer?!

HAHAHAHAHA! Så känner jag just nu iaf, men för 10 minuter sen kände jag obehag. Satt vid datorn och kollade lite bilder, sen hör jag att dörren går upp men tänkte att det nog var för jag inte hade stängt den ordentligt, ni vet så det "klickar till". Och sen när jag kollar bort mot dörren stänger den sig igen (?!) och det plingar på dörren.
Går fram till dörren och trodde det var min bror som ville jävlas med mig, eftersom han brukar komma och gå här som han vill, så jag kikar bara i titthålet snabbt och öppnar sen dörren.

Då står det en utlänning där som inte kan ett ord svenska och vevar med händerna!! Haha JÄVLAR va rädd jag var sen efter en kort sekund stängde jag dörren och låste fort som fan!

Vem fan öppnar någons dörr bara sådär?!
Nu har jag lärt mig en läxa idag med och det är att alltid, jag menar alltid låsa dörren så fort jag kommer in i lägenheten!
(och för er som inte vet det bor jag högst upp på tredje våningen, så varför kämpa sig upp för alla trappor?) :S

Kommentarer
Postat av: Julia

hallååå där. du jag vet inte riktigt hur man svarar här på bloggarna haha-. så jag gick in här till dig=) ja det har gått rätt bra men nu idag fick jag medicin mot smärtstillande äntligen så jag hoppas att det hjälper iallafall hehe.. Hur är det med dig då? och du föresten vet du om man kan spara sina "favorit bloggar" typ om jag skulle vilja komma ihåg din blogg. går det att spara på något sätt? kram

2008-11-19 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0