Timon är min bror och Göthe min älskling

Fast bara teoretiskt:) haha vi 3 var på Olearys igår, men det var dåligt med folk så vi bestämde oss för att gå till Backstage.
(Mötte för övrigt Petri på vägen, han var påväg mot sand och hann inte stanna och hälsa. Senare på natten hade jag fått ett röstmeddelande där han sa: Men förihelvete bea be Danne ringa mig nu! ) haha

Inne på Backstage "träffade" pojkarna en liten liten tjej, och hon var jätteglad för hon var bara 16 men hade smitit förbi vakterna och inga kompisar hade hon heller. Det märktes att hon var knepig från början. Och på något konstigt sätt följde hon efter oss på vägen därifrån, satte sig på en parkbänk och kissade(!?)
 - hihi kolla jag kissar på en parkbänk!
jaja...

Till slut blev det så att Tmon var min bror och Göthe min pojkvän och de bytte namn också, lite förvirrande men kul! Mötte söta Rikard påvägen och pratade lite med honom och efter 10 meter mötte vi Johan och Micke också:)
Sen kom vi fram till torget och timon skulle köpa mat och den här bruden vi hade med oss ville att timon skulle köpa mat åt henne också, men när han sa nej frågade hon gubben i kiosken om hon kunde få äta gratis...? Sen på något sätt hade vi med henne i taxin hem (VARFÖR?!) hahaha Lurade i henne att vi knarkade och jag vet inte allt. Efter ett tag drog jag och timon hem och hon skulle in till stan där hon skulle få sova hos någon (nämner inga namn) 
Sa jag skulle sova hos min bror för att slippa henne den sista biten, så väntade utanför timon ett tag innan jag knallade hemåt. 

Kul kväll ändå! haha men stackars dumma lilla blonda brud. 
För övrigt tyckte hon att jag och timon var lika när vi sa att vi var syskon (samma näsa iaf) hah och jag och Göthe gjorde slut sen senare under kvällen och det reagerade hon över. 
- neeeeej varför då vi passar ju så bra. 
hahah vart då?

Ne nu blir det frukost plugg och sen hem till mamma och äta god mat:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0