Theres no sugar in the coffee

Ok vart i skolan klarade mig även denna dagen, men det kändes bättre idag eftersom jag hann med tre uppgifter igår.

Har fått tre nya vänner i skolan idag också. Det var en tjej som satt brevid mig som först frågade mig om svaret på en fråga. Sen efter pausen viskade hon till en av sina kompisar sen vände hon sig mot mig och frågade om jag ville vara med dem och plugga på onsdag efter lektionen:D haha jag sken upp som en sol.
- Ja jättegärna!  haha
Men sen när lektionen var slut var jag tvungen att rusa till bussen men de förstod nog;)

Sen måste jag bara säga att jag känner mig så dum. För min okloke bror (måste ha någon att skylla på) sa till mig igår att det var derby på ondag i Grästorp, vilket jag fick höra idag att det inte var.
Däremot äger matchen rum nästa onsdag...  Hoppas ingen eller inget har kommit til skada på grund av min ovisshet under gårdagen?

Nu är det dags för matlagning och senare en cykeltur ner till garaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0