överlevnads kaffe

Utan den under rasten hade jag förmodligen inte överlevt de två återstående timmarna. En trevlig sak idag var mitt korta möte med Johannes och Joel, de satt där med varsin macka och var så trötta på marknadsföringskursen haha.
"vi vill göra praktiska saker, och det får man inte göra förrän 3:dje året" haha gött gubbar bara två år kvar nu då;) 

Själv pratade vi (inte jag men killen från gotland och hans kompis, de är de pratglada på kusren vilket är rätt kul för jag har svårt att ta gotländskan på allvar ) idag om konsumentköplagen och konsumenttjänstlägen, vilket är rätt kul eftersom allt kan bli rätt med rätt förutsättningar;)
Och imorgon ska jag och Therese till skolan vid 10 tiden och plugga järnet eftersom michael kommer tillbaka på onsdag:S (han med namnlistan)

Härligt med lite snö ute nu på marken, märkte det var halt påvägen hem haha men det gick bra.
Och kommer det bara liiite mer snö så ska Erik få så han inte kan gå på en vecka!! (får så fåligt samvete om han skulle falla rätt ner i asfalten) haha ska allt få omkull den uppkäftiga jäveln!;-)
Och då menar jag inte "omkull" utan omkull!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0