Organisation

Är vad som behövs i mitt liv. Kan inte gå upp 11 på dagarna och lägga mig vid 2. Så imorgon ska jag gå upp kl 9 äta frukost, bege mig till thn och sätta mig i biblioteket och plugga som satan:) Gillar inte vbgs bibbla, och hemma kan jag inte koncentrera mig tillräckligt. Så blir det en fika med Cissi också:)

Undrar om Erik väntar på ett samtal från mig? haha ringer en gång om dagen men idag har jag faktiskt inte ringt han. Fast det tycker han nog är skönt det med:) ringer imorgon ist;) haha

Var hemma hos mamma förut också och åt MASSSA mat! haha Jag har i princip levt på korv med bröd senaste veckorna så det var riktigt gott med kött, champinjoner och potatis. Vi ska snart bowla också med Carl och Ida bland annat (morbror som numer bor i sthlm)  och massa annat folk, så det kommer bli kul.

Nu blir det kvällsmacka, film och en filt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0