Ödet?

Har sett samma kille 4 gånger under 3 dygn, och det känns så jävla konstigt men samtidigt kul.
Först såg jag honom på högskolan i Onsdags, tror han pluggar min kurs men är inte helt säker..

Sen såg jag honom i Fredags innan jag gick in på Stålverket. Senare på kvällen ser jag han inne på Olearys och det var då det började kännas lite konstigt så då hade jag svårt att inte titta om det verkligen var han och hur han verkade, han reagarade lite han med. Sen gick gränsen igår när jag möter honom kl halv 3 (mitt i natten) utanför Mcdonalds som ändå ligger lite ute i ingenstans. haha Och då börjar det bli läskigt. Undrar om jag ser honom imorgon med då? Ska ioförsig till högskolan men det är en del elever som pluggar kursen,

Igår vinkade jag till mig en kille som jag trodde var Robin men när han kom fram till mig och Cissi i bankomatkön sa cissi att det inte alls var han så jag vände mig om fort som satan och där stod han och börja snacka med oss. (förlåt men jag trodde du va en annan, om du nu skulle hitta hit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0