Morning venersborg

Vaknade av pausmusiken ute på bandyplan vid 1 tiden. Trodde först det var Blåsut som spelade men läste i tidningen 5 min efteråt att de skulle spela borta.
Finns så dåligt med parkeringsplatser vid sportcentrum! Tänk till exempel imorgon när VHC möter allingsås kl 16.30 och kl 17.00 spelar IFK Vbg mot vetlanda. Haha tur man har gångavstånd dit. (kanske till och med har krypavstånd) haha

Nu blir det fukost som inkluderar en kaffe, städning, plugg(!) och sen vet jag inte om det blir hem till Timon på förfest, men jag vill inte ut, och ville hem till Oskar och hans "familj" idag och kolla film kanske kan förena dessa två på något sätt.
Blir nog öxnered idag också eftersom jag missade bussen igår (den körde förbi mig rättare sagt) så jag gick upp igen och sket i att äta orkade inte laga någon mat.
 

 Plugg plugg plugg......

Kommentarer
Postat av: silly

man tackar man tackar :D!

2008-11-15 @ 15:14:24
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0