Law student

Hihi tomorrow Bea will be a law student (and act like one) Det sistnämda blir kul! På med glasögonen och fixa mittbena! haha ne det blir nog mer likt Reese Witherspoon i Legaly blond (fast brunett)

Shit hur fan ska detta gå? men det ska faktiskt bli kul:)

Gårdagen kan samanfattas som så här: Jobbade med en gammal tant som inte ville ge mig något som helst ansvar och som inte verkade tro att jag kunde någonting... blä för såna som dig!!

Sen hem byta kläder, hämta timon, stå i kö till Olearys 2 timmar (?!), hann vara inne 1 timme, åkte till McDonken med Timon käkade sen till Göthes syster lollo där det var efterfest, Göte var pain in the ass, åkte hem. hahaha jaja en sak var säker iaf och det var att det var halt på vägen igår och björn tappade tråden;)

Idag: Sov till 13, pappa ringde vid 17 undrade om jag ville följa med på hockey i Grästorp, Bea älskar Grästorp och skulle kunna tänka mig att flytta dit (så många heta hockeykillar det bor i den lill staden finns det inte ens i Stockholm (ink. förorter), g-torp vann med 4-2 mot rönnäng, en domare föll mot marken och blev liggande ett tag:) 
Sen kvantum och nu bara ta det lugnt!

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0