Konstapel Bea Watch out!

Haha ok bestämmt! Bea ska den 15 februari 2009 söka till polishögskolan i Solna. Har all behörighet det enda jag ligger efter med är fysträningen men den fixar jag. Har ändå 3 månader på mig.

Det tråkiga är att det kommer dröja fram till janurai 2010 innan man börjar utbildningen om man nu kommer in, då det är 7000 sökande och 800 som kommer in (facit från antagningen 2008) men det fixar vi vettu!;)

Senare ikväll blir det hem till Timon som har lite fest, sen när de drar ut på krogen drar jag antingen till Oskar o co eller hem och myser får se då men ingen utgång för min del!! Kanske kommer dit i mysbyxor så KAN jag inte dra ut för jag skulle nog inte komma in ändå;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag minns allt Timon :) Hoppas ni har kul ikväll! Puss

2008-11-16 @ 00:35:34
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0