Just my luck?

Sökte ett jobb idag i Göteborg. Tänk om jag skulle få det då skulle jag bli glad! (fast hur stor är chansen?)

Då skulle jag jobba där ett tag, söka in till polishögskolan, träna massa kondition och styrketräning, vara överlägset bäst på fystestet, komma in på skolan och verkligen tycka att det var hur roligt som helst. Har börjat fatta tycke för det här med pluggandet nu. Det har blivit riktigt kul. 

♥ to dream.  Inatt drömde jag till exempel om Filip och Fredrik, de lärde mig att åka skridskor:)

Får bli en promenad sen till hemköp med Oskar för att handla vitlöksbröd, mmm...

Kommentarer
Postat av: Marre

Nej, klart ni inte är! :) Jaha Sälen, där ser man :)

Ska du hitta på i helgen då?

2008-11-20 @ 17:24:04
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: julia

Jag opererade bort blindtarmen för två år sen, hade problem redan då.. Men innan sommaren började det igen=( Så det blir nog ingen operation nu!!

Okej får testa det ... händer i helgen?=)

2008-11-20 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0