inte meningen...

Att jag skulle stensomna kl 18.30 igår efter att ha ätit lite mat hahen men var fortfarande lika trött, så somnade om lika snabbt igen, Sen vaknade jag kl 04.50 imorses och var pigg men kunde inte gå upp så tidigt:P Tv.n var fortfarande på då också så stängde av den och somnade igen. Vaknade 08.30 då fick jag gå upp!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag hämta therese på överby innan 12 (hon skulle lämna in bilen) sen bär det av till skolan. Vi satt igår och försökte lösa en enda övning men gick inte så bra och eftersom jag somnade så tidigt igår hann jag inte kolla videoföreläsningarna och nu hinner jag inte det heller:/ men skrev upp lite paragrafer som jag kan prova om han frågar mig något;)

Hockey ikväll också, helt fucking underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0