Fill my ears with music ♥

Några låtar som går varmt hemma nu;

AC/DC - You shook me all night long
Mika - Happy ending
Lindsay Lohan - Ultimate
DJ Karlsson - Love sex and sunshine
Dixie Chicks - Traveling soldier
Paramore - Misery buisness
Bullet for my valentine - Tears don´t fall

Vissa av dessa är nostalgikick från min sida ♥

Varit på högskolan idag också satte mig längst bak i mitten inte det smartaste kanske om man vill va osynlig? haha men klarade mig bra från att behöva säga något.

Sen kom jag hem och lagade fars dag mat till pappa det blev potatisgratäng med kött och sallad. Det var skitgott verkligen! Trodde inte jag kunde laga mat men där ser man:)

Imorgon ska jag Cissi och Elias ta en sväng till skolan och säga hej sen är det plugg och senare på kvällen träning? men först måste jag vara så pinsam och åka och besikta bilen med ett hål i avgasröret:/ Det har hänt nyligen så har inte ens hunnit tänka över det, spelar alltid skyhög musik när jag åker bil så hör inte om det låter lite extra men Johan märkte det när han bytte till vinterdäck igår... humm jaja det fixar jag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0