butlers

Igår var jag som sagt hemma hos mamma och åt middag med 10 pers till. Sen när alla skulle ut visste jag inte om jag skulle med, men följde med till slut. Vi gick till Butlers och va där under resten av kvällen.

Träffade mammas arbetskompis, Zlatan (inte ibrahimovic) hahaa hur trevlig som helst verkligen, världens finaste ögon och han verkade verkligen lyssna på vad man sa.. åh jag blev kär för en kväll igår. ♥
Träffade min kusin där med och han var inte riktigt så full som han brukar. haha ringde Timon också på vägen hem. Sorry;)

Idag kommer Johans Litau (?) haha en kille som var 17 år och hette nått med Ingo! haha Tjenare Ingo! Ser säkert ut som en ryss också, bara Johan fortfarande tar hand om musiken idag. Kan inte se en hockeymatch utan musik:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0