Blanda inte in mig i vårt förhållande!

haha citat ur "Yrrol" den är bra.

Gårdagen: Jobbade 7-14 kom hem, tog ett bad, färgade håret. Senare på kvällen cyklade jag bort till Erika som hade lite fest. Det var massa trevligt och roligt folk där. Cissi och Timon passade även på att gifta sig;)

Sen vid midnatt drog alla åt olika håll vi drog hem till Oskar, och Erika passade på att klä på mig både vantar och mössa:) Tack! Det behövdes verkligen för det var svinkalllt.

Hemma hos Oskar belv det ett glas vin, sen Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så jag kan börja jobba. Jobbar 16-21.15 idag så man kan jobba klart och vara ledig resten av helgen. För sen på måndag beger jag mig till collage haha, och det ska bli intressant.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0