Ångest

Börjar jag få nu.. denna veckan som kommer blir det till att sitta hemma och plugga. Imorgon med egentligen men det är hockey och sen är det alltid en massa bra program på söndagar:)

Men plugg viktigare, för det är rätt onödigt om man inte klarar kursen:P

Kom precis hem från Oskar där jag kollat på två och en halv film medan de andra suttit och spelat wow... haha men jag hade det trevligt ändå! Vi var en snabbis hos timon innan och tog några cider vilket var trevligt det med, ringde han senare på kvällen i tron på att han skulle vara ute på krogen men han var hemma och lagade mat:D Han hade tydligen bara åkt dit och sen hem igen... haha ne nu blir det sängen så man vaknar någon gång imorgon också

God natt på er !



Blair witch project 2 var en av filmerna. Helt ok men mysko...



Fattar inte så mycket av spelet utan tog mest den första bästa bild jag hittade;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Okej :) Jag hade det allt roligt :D

Mår inte så himla kalas nu bara ;p

2008-11-16 @ 10:49:58
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0