a man could kill and still be the sweetest thing

Så sant.

Ska snart upp börjar 9 imorgon men var och hämtade bilen förut så slipper oroa mig för att missa bussen iallafall.
Kollat på Wallander och fick en liten klump i magen då jag tänker på att Johanna Sällström inte längre är i livet. Usch va hemskt... Men hon hade nog sina anledningar.

Fan va jag längtar till Onsdag, på gränsen till att man använder nedräkning på msn;) haha VHC vann idag mot Partille med 5-1 när jag gick stod det 1-1 med 1 period kvar. Härligt, lite tvivel på om de tar Grästorp dock men det märker vi då! Synd att inte Magnus var med så det blir en repris från fjol med 12 man ute på isen som slåss de sista sekundrarna. Tror han var bra på att trigga upp de andra;)

Hittade videon till denna underbara låt på youtube känns som väldigt mycket emelie nu (inte bea) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0