800 sidor * 2 = 1600 sidor / 10 veckor =160 sidor/5 = 32 sidor om dagen

Weey pluggis och eftersom jag inte har några böcker än kommer jag förmodligen ha runt 100 sidor innan första boken kommit.

Annars var det helt ok känner mig så liten i en stor skola, men läraren var bra och jag försökte se intresserad ut. Nickade till lite ibland och spännde ögonen. Kan bli rikitgt kul detta hära. hah Ännu roligare vore det om jag lärde känna någon mer än mig själv, men det kommer väl det med. Satt framför ett par rikitgt jobbiga typer idag som inte kunde hålla käften en sekund. blablabla denna gången tänker jag faktiskt försöka koncentrera mig till 100 % när jag väl är där.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0