With every bit of my heart

Åh vilken låt ♥ Grattis Kevin
Satt här hemma och ryste i hela kroppen när han sjöng, verkar som det blir Rix fm imorgon ;-)

Igår tänkte jag gå till bandybanan och kolla när de tränar bandy (var så mysigt när jag och Oskar var där och kollade sist när det snöade och isen var upplyst. Men igår efter jag badat blev jag jättetrött och idag hade jag också hade jag också tänkt gå dit en sväng eftersom jag visste att Erik tränade pojkarna men då segade jag så att klockan blev för mkt när jag skulle gå.

Får ta det någon gång i veckan istället :-) (bara snön är kvar)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vi får gå och kolla på fotboll eller nått när jag kommer hem till våren sen...usch va hemskt de kändes att skriva "till våren". Känns som en hel evighet verkligen, just nu bor jag ju me en snubbe från norrköping, men han är ganska tråkig, hoppas verkligen jag hittar ett jobb där boende ingår så jag kan flytta och bo helt själv, skulle vara så skönt så =)

2008-12-13 @ 00:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0