Utflykt

Som sagt så var jag, timon och göthe ute och åkte. Först var vi i trollhättan hos hultman som skaffat sig en studentlägenhet. Den var hur fin som helst. Han var tydligen den första att flytta in där med:-)

Sen åkte vi bort en sväng till Magnus och Johanna, killarna blev hungriga men var så tråkig och trött att jag ville hem. När jag väl lämnat av dem och kommit in på innegården hemma hos mig ringer Göthe och undrar om hans nycklar låg kvar i bilen (han kom inte in) var påväg dit (utan några nyklar, men tänkte hålla han sällskap tills grannen kom hem från jobbet) men vände halvvägs då grannen var påväg.
Så nu är jag riktigt trött! var ju faktiskt uppe redan klockan 07.30 idag! Så nu blir det sängen med "The heroin diaries - spillror ur ett rockstjärneliv" av Nikki Sixx och Ian Ghins :-) En bok som kom efter Mötley Crue boken. Ska tydligen inte vara lika bra men så bra som den första var kan den här inte bli annat än bra :-)  

Och imorgon är det öldrickande hos magnus. Mmmmm ska bli så gott med öl längtar redan ,-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0