(Underbart väder)

När jag kom till lektionen började han snacka om associationsrätten igen?!:S jag som trodde vi var klara med den skiten...  :-( blev det idag iaf och började prata om fastighetsrätten som är mkt roligare :-) När jag sen stod och väntade på bussen hem möttejag våran gamla svenska lärare Johan (som är helt klart bäst) och då sa han att han saknade oss och det kändes INTE alls lika kul längre :-) Så han skulle fixa en fest till oss! hihih gud va kul!
Han sa att det antagligen blir i januari, då har man något att se fram emot.

Nu ska jag till garaget och snacka lite skit, sen ska jag fråga pappa om han kan följa med och handla så jag slipper gå hem med tunga kassar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0