Ton of heart

Idag var nog den segaste föreläsningen någonsin. Vi gick till och med lite tidigare, (eftersom läraren verkligen drooooog ut på det för att tiden skulle bli rätt) bjöd Therese på mina kakor och hon tyckte de var jättegoda och sa att hon också skulle baka dem när hon kom hem :-) Hon visste också att de kom från Leilas jul haha den första som fattade det ,-)

Efter skolan gick jag och köpte mig en baugette och sen blev det en sväng in på trestads musik där jag hittade Eva Eastwood - "Ton of heart" fanns inte med en enda låt jag hört innan (vilket var kul) skivan är bra, den är country inspirerad. Hamnade på rätt bra plats idag också,-) haha

Skulle baka nu men kom på att jag glömt köpa bakformar och smörpapper så måste iväg till torpahallen innan. Men börjar nog med brödet så kan det jäsa medan jag är iväg.
Sen ska jag lämna min fina "present" till Erik, men råkade säga att jag hade bakat när jag pratade med han ville det skulle bli en liten överraskning. Men han blir nog glad ändå,-P

Och till Oskar: Jag bakar nya när du kommer hem :-) Massa olika kakor så ska vi ha kak-kalas allihopa!:) haha

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha precis, därför blev den bredare pinnen P-A ;)

God jul sötnos! Saknar dig <3

2008-12-19 @ 13:56:11
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag kanske kommer hem tidigare än du anar ;)

2008-12-19 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0