Tidsbrist? nej tyvärr

Önskar jag hade mer att göra på dagarna, vissa dagar blir såå långa :-( Dock inte idag när jag först ska leta lite jobb och söka (chansen för att de hör av sig är minimal men varför inte), sen ta med tvätt hem till öxnered och passa barnen en liten stund sen plugga associationsrätt så det blir klart tills imorgon.

Sen hade jag tänkt mig lite träning ikväll får se vad Johanna säger om det ;-) Imorgon blir det iaf utgång för våran del och förhoppningsvis kommer det bli hur kul som helst!:-D

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack, en kompis hjälpte till :)

Nej än så länge har vi en som är vikarie för Linnéa men hon kommer tillbaka efter jul. Bäst för henne att jag får G!

Vad ska du göra i helgen? :) Pusspuss

2008-12-04 @ 11:36:47
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0