Rocky roads

Idag har jag vart och handlat jul-godis-ingridienser, hann också börja laga "rocky roads" (marshmallows, dumlekola,mörk choklad, jordnötter och pistagenötter) och det blev verkligen hur gott som helst! ,-) Mormor kom förbi också så hon fick hjälpa till att klippa marshmallows.
Sen kom pappa och körde mig och min bror till farmor. Där fick vi god mat (orientalisk kyckling gryta med pommes mmm :-)
Efter det stressa hem, byta om, skära godiset i småbitar och lägga i en fin burs. (ska ge bort den till en karl som säger att jag inte kommer få några karlar om jag inte kan baka eller laga mat) efter han smakat kommer han bli så orolig för att jag inte ska hinna träffa alla karlar! hahahaaha...

Sen bar det iväg till träningen blev inte såå mycket träning, mest skitsnack, haha. Ska snart in i duschen och ner i sängen för att orka upp till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Spara lite kakor till mig :D

2008-12-19 @ 00:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0