Rediga jag :-)

Gick upp i tid imorses för att hinna till skolan lyckades missa första bussen (som vanligt) men hann i tid ändå. Träffade Anton (idag igen?) vid rasttillfället men pratade med pappa i telefonen så fick ingen tid att snacka skit :-)

Efter skolan var jag redig och gick till bibblan för att skriva ut några papper, sen vänta på bussen i 22 minuter. Åkte ner till komvux i Vänersborg men det var stängt så tog en ansökningsblankett och gick vidare. (Tänkte söka matte b men fanns bara 1 plats kvar när jag pratade med dem sist (!) Sen skulle jag gå till B.A Johanssons för att säga upp min lägenhet (ja, jag har bestämt mig för det nu och då får det bli så. Känner mig så fast och har panik för min ekonomi) Men hittade det inte så jag gick till Hemköp för att handla. Gick från hemköp och hem med 5 kg på axeln (läroböckerna) och 5kg i andra handen (maten).

Och för 5 minuter sen ringde magnus, hihi va kul han brukar inte ringa mig men han frågade om jag ville komma imorgon och dricka lite hos han (han har flyttat till stan) han nämde också att han fyllde år igår, men jag sa att jag iaf hade skickat en hälsning på facebook. Men då har grabben inget internet (skämdes lite) hahah
Han berättade också att B.A Johansson ligger i hans trappuppgång! Weeey då var det löst:P  så på måndag har jag en heeel del att göra.

Nu ska jag röja här hemma ser FÖRDJÄVLIGT ut!

Och lägger upp de bilder jag tänkte lägga upp igår när internet slutade fungera och jag gav upp (alldeles för lätt)



Grattis Magnus på 22 årsdagen (igår)


Grattis Eve på 21 årsdagen (igår)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja usch!! ja det är en liten klänning jag köpt på min favorit affär gina haha :)

2008-12-12 @ 22:30:54
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0