Radio girl

Idag har jag haft finbesök hemma av Timon, Erika och Magnus. Vi har käkat kladdkaka och en kopp kaffe. Grabbarba skulle iväg och handla mat tills nyår. Det ska bli kul att se vad det blir. Själv har jag  hittat min nyårsklänning på gina! haha trodde jag aldrig! På rean också så jag är mer än nöjd. 

Nu ska jag käka tacos och sen blir det hem och packa. (hyresvärden ringde idag och frågade om jag kunde vara ute tills den 5 januari?! haha men inte helt klart än, men dags att tömma lägenheten på all skit!) 

Kommentarer
Postat av: Oscar

Ska du vara ute redan så snart? :S men vart ska vi se film om varken du eller jag har egen lägenhet sen då :P

2008-12-30 @ 01:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0