Lyckad kväll!

Kvällen började hos Magnus. Det tråkiga var att alla kom en halvtimme innan vi planerat att åka. Men som tur var skulle alla till samma ställe:-) Blev Olearys, där träffade jag Christian och jag kom ihåg när han fyllde år (?!) haha helt otroligt men jag är rätt bra på att komma ihåg folks födelsedagar :-)

Tog bussen hem och mådde så jävla dåligt (men det är inte konstigt när bussen hem tar 45 min! Usch och en massa folk som sitter och gapar och skriker) Har legat i sängen hela dagen idag, och jag ligger fortfarande här. Men ska snart upp, börjar bli hungrig!

Här är några snodda bilder från Lurres bilddagbok :
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0