hatar alla måsten

Måste plugga, måste städa, måste diska, måste planera nyår, måste släppa ut katten ikväll, måste...... Tänk att istället ligga på en strand i Thailand, läsa en bra bok beställa god mat och en fruktdrink enbart gjord på frukt. För att sen gå till hotellet se till att få lite thaimassage (känns som hela kroppen ska gå sönder) men det känns bra efteråt.

Nu vet jag inte längre hur det blir med Thailands resan eftersom jag hittade en kurs på högskolan väst som jag vill gå, nämligen "personalekonomi" och den håller på fram till våren, vilket isf innebär att jag inte kan åka. Men jag har inte bestämt mig helt heller.

Ne dags att ta tag i alla måsten! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0