got2b

Ligger hemma bakis och kollar på The Hills weekend på MTV, måste säga att jag har lite svårt för Spencer. Han är helt rubbad tur man inte känner någon som han :-S

Snart är det hockey också, och pappa lovade igår att följa med :-) Så det ska bli kul sen blir det väl hem och se wallander eller gå och lägga mig ska upp till skolan tidigt imorgon.
Usch för dessa tider känner att jag förlorat kontakten med vissa av mina vänner men känner samtidigt inget behov av att kämpa för att få dem tillbaka? :-S Är det fel att känna så? Men allt har blivit så mycket lättare utan dem, samtidigt som jag har lärt känna nya människor som jag har mer gemensamt med än jag någonsin haft med de andra.
Gårdagen var trevlig, så tack Magnus för kvällens partaj.

( Vad jag inte gillar med bloggar är att man verkligen inte kan skriva av sig helt om allt man känner och tycker. Det är svårt vill så gärna berätta, men samtidigt inte göra någon ledsen. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0