give it a moment

Vet ni hur det är att gå och handla själv (t.ex mat) och se någon i butiken som man verkligen INTE vill stöta på?! hahah man vet inte vart man ska ta vägen det är hyllor överallt, som en laburint! Samtidigt tänker man är det verkligen den personen?
Nästan springer ut ur affären, fram med mobilen och ringer den första människa du tror kommer svara. (och som tur var svarade:-)
Såg en sån person igår. Har verkligen jättesvårt för denna människa även fast jag bara träffat henne 1 gång med Camilla. Tror Camilla håller med mig :-) haha störd brud.. jaja

Idag ska jag baka lite julklappar, ska hem till farmor och äta lite mat och sen ska jag iväg och träna med Johanna, det behövs för var ett bra tag sen nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0