gh gh gh gh gh

Trött i huvudet! haha
Åkte till öxnered för att slänga in tvätten, sen hem och hämta julgodis, sen hem till Erik ta en kopp kaffe och äta en muffins. Sen panta flaskor, handla lite lätt, hem till öxnered för att ta ut tvätten och hänga upp den, skriva ut papper, hem och städa efter 15 minuter kommer jag på att jag glömt gh skivan i öxnered! Tar bilen till öxnered (igen!) hämtar skivan, hem igen, får inte igång det! Erik kommer som räddaren i nöden och fixar det.

Sen har vi suttit och spelat sen 23 tills nu ungefär. Vi kom långt (ända till helvetet faktiskt) haha. Konstaterade att skjortan jag köpt till mig bror var för liten :-S (han får banta ner sig) Låter ps vara på under natten eftersom det inte finns något minneskort i. Nu ska jag SOVA! men innan ska jag läsa lite ur cosmopolitan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0