Fram och tillbaka

Hade ont i fötterna när jag kom hem förut. Har idag vart både i skolan, sen bussen till vänersborg för att gå till komvux och skriva in mig på matematik B. Men när jag kom dit hade de stängt för lunch. Så jag gick vidare till B.A Johanssons för att säga upp lägenheten, och tjejen som mötte mig där var jättetrevlig. Så nu är den uppsagd :-(
Sen gick jag ner till Tranter för att söka sommarjobb (Camilla jobbar där) såg en het hockeykille som jobbade där ;-) haha Sen tillbaka till komvux, hamnade på 2:a plats på reservlistan, det får väl gå.

Sen hem snabbt som fan, käka en bit pizza från igår och sen bussen till Vargön. Där var jag och hälsade på Sam men han var inte på världens bästa humör, det var Farid dock haha han blev allt glad över att se mig :-) Och nu har Sam startat ett nytt projekt (han sitter inte längre och bygger 3-dimisionella saker som ringar och sånt, utan han har skaffat en hemsida till bästa skiftet ever (fo75 of course) hahah kanske inte jättesnygg men grabben lär ju sig fortfarande :-)

Nu sitter jag hemma hos pappa ska inte göra någonting idag eller imorgon (förutom att plugga då) haha gött.
Gå in och kika på hemsidan som håller på med www.fo75.com (han är väldigt stolt kan jag tänka mig så var snälla med kommentarerna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0