fortfarande trött

Har verkligen ingen lust att åka till skolan idag:/ Kan de inte ringa runt och säga att den är inställd...?

Igår var jag på hockey (tvingade mig upp kl16 för att hoppa in i duschen och sen på med kläder och åka) haha var såå seg efter lördagen. Det märkte jag på hockeyn också hängde inte alls med som vanligt, och var tvungen att gå och köpa mig två loka i cafeterian under pausen. "Vi" vann iaf med 6-2 mot Lerum :-) En stackare fick pucken på munnen! Aj va ont det såg ut att göra.

Efter det kom Erik hit och vi käkade pepparkakor och lussebullar. Jag fick även ta fram vitlöken eftersom han gått och bivit förskyld, mmm så gott. Kollade Wallander och ungefär 10 program till. Sen vid 2-tiden åkte han hem ochjag somnade direkt.

Idag är jag sugen ¨på att laga gooood mat :-D vi får väl se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0