fan fan fan!

När jag kom till bilen idag hade jag fått böter!!! Har klarat mig fram tills nu eftersom man måste köpa ett parkeringskort för 800 spänn annars om man vill stå där:/ Har inte haft någon större lust med det men har ändå klarat mig varje gång. Jaja 300 spänn är väl kanske inte så farligt ändå bättre än 800! Och som tur är står bilen inte på mig utan på Johan, blev först rädd att det skulle förstöra mina planer för polishögskolan (vill gärna verka duktig med blankt register) haha och klarade mig från detta.

Har bakat pepparkakshus med de små också, rätt tråkigt eftersom de inte kan vara sams! Slutade (som vanligt) med att jag satt där SJÄLV och dekorera haha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0