Dålig uppdatering

Sorry... Men igår var det "fullt upp" haha om man får säga så. Hamnade först med gh, och eftersom det gick bra för mig hade jag svårt att sluta :-) Sen städadejag hela lägenheten noga så nu är den så fin så. Sen blev det en snabbdusch och göra sig iordning på rekordtid, för att sen åka med Timon och handla slödrick på torpahallen. Vi 18 tiden började vi hemma hos honom.

Tog med mig nagelack för jag hann inte måla naglarna, då blev Timon lite sugen på att testa så vi målade två naglar för att testa om det gick bort med sprit, vilket det inte gjorde ;-) Sen kom Magnus en stund och sen allt roligt folk :-)

Vi kollade på videon som jag la upp senast när jag skrev att det var likt Timon och det roliga är att de har samma bil! hahaaha kan inte bli bättre! ;-)
Och idag är det hockey :-D Sen skulle kanske Erik komma hit och äta pepparkakor och lussebullar, för det är 2:a advent idag. (fan va fort tiden går)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0