All I want for x-mas is you ♥

Santa Claus will make me happy with a toy on christmas day ♥

Nu börjar det verkligen julkänslorna komma kanske inte alla på en och samma gång men så smått. Imorgon blir det pepparkakor, glögg och lussebullar hemma hos Stina. Myyyys...
Sen ska jag hem till Erik med inflyttningspresent nummer 1: Kaffe!:) haha ska bli kul har inte fått se hur det ser ut än.

Idag har jag och Cissi vart och kikat i affärer på oden, hittade ingen present men vet precis rätt affär för såna bestyr ;-) Hittade däremot hårfärg till mig, tror Cissi blev lite rastlös där ett tag kunde inte bestämma mig! :-) men nu står jag här och är på g, kommer nog ta ett tag till och ska upp tidigt imorgon och besikta om bilen. Men kan ju åka hem och sova en stund sen innan skolan. För efter finns det ingen tid, ska passa små barn fram till det att jag ska till Stina.  

Merry Christmas xxx Emelie


Kommentarer
Postat av: Marre

Vi måste ses snart, sötan :D

2008-12-10 @ 20:42:59
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0